_    ____ __ _____    ________  ______  _________________  ______   _____    __    ____________  _____________    _____ ______  _____  ____    ___  __________  ____ 
| |  / / // /|__  /   / ____/ / / / __ \/  _/ ___/_  __/  |/  /   | / ___/   / /   /  _/ ____/ / / /_  __/ ___/   / ___//  _/  |/  / / / / /   /   |/_  __/ __ \/ __ \
| | / / // /_ /_ <   / /   / /_/ / /_/ // / \__ \ / / / /|_/ / /| | \__ \   / /    / // / __/ /_/ / / /  \__ \    \__ \ / // /|_/ / / / / /   / /| | / / / / / / /_/ /
| |/ /__  __/__/ /  / /___/ __  / _, _// / ___/ // / / /  / / ___ |___/ /  / /____/ // /_/ / __  / / /  ___/ /   ___/ // // /  / / /_/ / /___/ ___ |/ / / /_/ / _, _/ 
|___/  /_/ /____/   \____/_/ /_/_/ |_/___//____//_/ /_/  /_/_/  |_/____/  /_____/___/\____/_/ /_/ /_/  /____/   /____/___/_/  /_/\____/_____/_/  |_/_/  \____/_/ |_|  
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 
		
Ütemre változó véletlenszerű kód generálása
Peak threshold (0.0-1.0)
00:00.000 (0000)
Vezérlő program megnyitása/mentése

Hogyan kell használni a szimulátort?


1. Töltsd be kedvenc karácsonyi dalodat mp3 formátumban a számítógépről!
2. Készítsd el a fényjáték vezérlő programját vagy segítség képpen generáltass ütemre változó véletlenszerű vezérlő programot!
3. A fényjátké szimulátor a lejátszás  ikonra kattintva indítható és szüntelthető. a leállításhoz vagy előlről  indításhoz kattintson a stop ■ ikonra;


| FIGYELEM!
| Az oldal nem tárol adatokat! A beírt program és betöltött zene sem kerül mentésre!

Egy adatsor jelentése:
----------------------

0123 1010.1010
---- ^^^^ ^^^^
  |  |||| ||||            
  |  |||| |||+-< Jobb lámpa (1 = be, 0 = ki ) 
  |  |||| ||+--< Bal lámpa (1 = be, 0 = ki )
  |  |||| |+---< Felső lámpa (1 = be, 0 = ki )
  |  |||| +----< Vörös/Fehér lámpa szín (1 = vörös, 0 = fehér ), Vörös szín esetén a felső lámpa sötét
  |  ||||
  |  |||+------< Első áramszedő világítás (1 = be, 0 = ki )
  |  ||+-------< Hátsó áramszedő világítás (1 = be, 0 = ki )
  |  |+--------< Felső szegély fényfüzér (1 = be, 0 = ki )
  |  +---------< Vezető állás belső fényfüzér (1 = be, 0 = ki )
  |
  +------------< Decimális szám. Várakozás a fényparancs előtt milliszenkundumban [ms] Az értéke minimum 70 ms!!!