00:00.000
(0000)
Vezérlő program megnyitása/mentése
Hogyan kell használni a szimulátort? 1. Töltsd be kedvenc karácsonyi dalodat mp3 formátumban a számítógépről! 2. Készítsd el a fényjáték vezérlő programját vagy segítség képpen generáltass ütemre változó véletlenszerű vezérlő programot! 3. A fényjátké szimulátor a lejátszás ‣ ikonra kattintva indítható és szüntelthető. a leállításhoz vagy előlről indításhoz kattintson a stop ■ ikonra; | FIGYELEM! | Az oldal nem tárol adatokat! A beírt program és betöltött zene sem kerül mentésre! Egy adatsor jelentése: ---------------------- 0123 1010.1010 ---- ^^^^ ^^^^ | |||| |||| | |||| |||+-< Jobb lámpa (1 = be, 0 = ki ) | |||| ||+--< Bal lámpa (1 = be, 0 = ki ) | |||| |+---< Felső lámpa (1 = be, 0 = ki ) | |||| +----< Vörös/Fehér lámpa szín (1 = vörös, 0 = fehér ), Vörös szín esetén a felső lámpa sötét | |||| | |||+------< Első áramszedő világítás (1 = be, 0 = ki ) | ||+-------< Hátsó áramszedő világítás (1 = be, 0 = ki ) | |+--------< Felső szegély fényfüzér (1 = be, 0 = ki ) | +---------< Vezető állás belső fényfüzér (1 = be, 0 = ki ) | +------------< Decimális szám. Várakozás a fényparancs előtt milliszenkundumban [ms] Az értéke minimum 70 ms!!!